Pojdi na glavno vsebino
+386 1 428 70 10 Prijava 0
Prisluhnite svojemu telesu
Natisni stran

Prisluhnite svojemu telesu

Seveda sta užitek in sprostitev v savni na prvem mestu, a tudi zdravje je, zato smo pri Fanči zagovorniki zdravju prijaznega savnanja. Savnanje blagodejno vpliva na telo in duha. Savna deluje sproščujoče, z znojenjem pa se iz telesa pospešeno izločajo strupene snovi, pomaga pri čiščenju dihalnih poti, izboljša pa se tudi prekrvavitev kože, saj postane mehka in voljna. Mišice, obremenjene od stresa in drugih aktivnosti se hitreje sprostijo in regenerirajo.

Pred vami je nekaj smernic, ki vam bodo prišle prav, ko se odpravite v savno in želite doseči  najboljše učinke savnanja

1. Najprej pod tuš? Za boljše počutje in ohranjanje higiene je pred savno obvezno tuširanje, po tuširanju pa se je potrebno temeljito obrisati, saj se boste tako intenzivneje potili.

2. Prisluhnite telesu in ostanite v savni toliko časa, kolikor vam prija. Kam po savni? Po savni se preselite pod tuš, tokrat naj bo malce bolj hladen. Čim bolj hladna je voda tem večji bo učinek in bolje se boste počutili po savnanju. Tuš bo spodbudil vašo prekrvavitev in splošno počutje.

3. Sistem kneipanje: hladno – toplo je bistvenega pomena, če želite poskrbeti za svoj imunski sistem in se ubraniti prehladov in virusov. Po savnanju v Infra rdeči savni se ne tuširajte s hladno, temveč z mlačno vodo.

4. V savni vaše telo izgubi veliko količino tekočine zato ne pozabite izgubljeno tekočino nadomestiti - najbolje že sproti med posameznimi savnanji. V prostorih za počitek se sprostite in uživajte v Fanči domačih naravnih čajih iz ingverja ali bezga.

5. Vaš pot naj ostane na vaši brisači. Pri higieni smo dosledni, zato pridno uporabljajte vse štiri brisače, verjemite, da vam bodo prišle prav.

6. V savni ni ležanja? V savni ležanje strogo odsvetujemo, ker lahko ob vstajanju zaradi nenadnega padca krvnega pritiska omedlite.

7. Pokurite še dodatne kalorije in se pošteno razgibajte v našem bazenu. Plavanje zelo priporočamo, saj z njim intenzivno razgibate celotno telo, hkrati pa s tem ne obremenjujete vaših sklepov.

8. Obvezno tuširanje pred in po vsakem savnanju, ravno tako obvezno tuširanje pred vstopom v kateri koli bazen. Razlog - higiena.

9. Odmislite skrbi in se popolnoma sprostite. Med sprostitvijo si privoščite majhne prigrizke in napitke v našem savna bar kotičku.

10. Utišajte ali še bolje - ugasnite svoje mobilne telefone in jih pustite v omarici.                                       

  Naj bo savnanje čas samo za vas!

 *Opozorilo: savna ni primerna za ljudi z zdravstvenimi težavami, kot so: visok krvni tlak, ali kardiovaskularne bolnike in nosečnice. Če imate dvome glede uporabe zaradi zdravstvenih razlogov se posvetujte z vašim zdravnikom.

Kaj o nas menijo naše stranke?

Večinoma hodim na protibolečinsko masažo hrbta in sem z učinki zelo zadovoljna, vsekakor bom nadaljevala. Vse osebje, s katerim sem prišla v stik je strokovno in zelo prijazno, zato vas z veseljem obiščem. Lep pozdrav!

Tanja D.

Fanči blog

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...