Pojdi na glavno vsebino
+386 1 428 70 10 Prijava 0
Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Kot kupec imate vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot). Veljajo vse označene cene in druge ugodnosti (popusti, način dostave, soudeležbe pri poštnini...), vidne na dan oddaje naročila. V kolikor ni drugače označeno, veljajo cene izdelkov od pričetka prodaje do odprodaje zalog.

Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila. 

Vse cene v spletni trgovini so označene v EUR, z vključenim davkom 9,5 % ali 22 %, razen če je navedeno drugače.

Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjena pogodba je shranjena v informacijskem arhivu na sedežu podjetja Freja d.o.o.
Dostop do pogodbe je možen na sedežu podjetja, vsak delovnik med 9.00 in 13.00 uro.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi ali opravljanje storitev ni več možno, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

S klikom na gumb Potrdi naročilo potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni, in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kodeks ravnanja po ZEPT (Zakon o elektronskem poslovanju na trgu). Podjetje posluje v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Več o tem na spodnji povezavi.

Vlada RS, Ministrstvo za gospodarstvo: http://www.mg.gov.si/index.php?id=11486.

Registracija

Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Registracija ni pogoj za nakupovanje preko spleta, vendar pa registrirani uporabniki lahko izkoriščajo vrsto ugodnosti in prednosti, kot so:

  • popust pri nakupu darilnih bonov,
  • pregled opravljenih nakupov,
  • enostavnejši zaključek nakupa,
  • možnost rednega obveščanja.

Hitra in enostavna registracija:
Registrirate se lahko s klikom na gumb "Prijava". Vpišite vaše podatke in potrdite registracijo. Po elektronski pošti boste prejeli geslo za prijavo, ki si ga potem lahko kadarkoli spremenite. Spreminjate lahko tudi vse svoje ostale podatke ter spremljate vaša naročila.

Dobava

Naročene izdelke oziroma darilne bone za storitve vam pošljemo v dveh delovnih dneh. Naročila procesiramo do 15.00 ure, vsa kasneje prejeta pa naslednji delovni dan. V primeru daljšega zamika dostave vas bomo o tem obvestili po telefonu ali elektronski pošti.

V primerih, ko naročilo zajema več izdelkov in ti nosijo različne dobavne roke, bo naročilo zapustilo hišo takrat, ko bodo zbrani vsi izdelki.
V primeru zamude pri dobavi enega ali več izdelkov iz naročila si pridržujemo pravico, da vam majkajoči izdelek ali izdelke pošljemo naknadno. V tem primeru prevzamemo stroške dvojnega pošiljanja.

V primeru, da želite izdelek ali darilni bon za storitev prejeti hitreje, ga lahko prevzamete na sedežu podjetja, vendar samo ob predhodnem dogovoru in potrditvi termina vašega prihoda s strani odgovorne osebe.

Pridržujemo si pravico, da preverimo naročnika in podatke, ki jih je navedel ob naročilu. V kolikor smatramo, da je to potrebno, bomo naročilo preverili tudi telefonsko. V primeru, da se na naročilu navedeni številki po večkratnem klicanju nihče ne oglasi ali da ni navedena prava številka, si pridržujemo pravico, da nemudoma storniramo naročilo.

Pridržujemo si pravico, da v primeru naročil, pri katerih ne moremo preveriti uporabnika, ki je ob prijavi navedel pomanjkljive, napačne ali lažne podatke, blokiramo. Nadaljni nakupi, katerih naročila vsebujejo katerikoli enak podatek ali niz podatkov, kot so ime, priimek, naslov, email ali mobilni telefon, niso več možni.

Pridržujemo si pravico, da v primeru rizičnih kupcev neizkoriščene bonitete, kot so pentljice, zbrane v preteklih nakupih, obračunamo in jih uporabniku vrnemo na njegov račun ali s poštno nakaznico.

Stroški dostave

Strošek dostave na ozemlju Republike Slovenije je naveden na naročilu.

V primeru dostave izven Republike Slovenije nas kontaktirajte, saj v tem primeru pripravimo ponudbo, ki vključuje poštnino do vaše destinacije, kjerkoli na svetu se nahajate.

Pošiljke pošiljamo izven območja Republike Slovenije le proti doplačilu poštnine za tuj naslov in avansnim plačilom.

Dostava na drug naslov

Nudimo vam tudi možnost dostave naročenega blaga na naslov, ki se razlikuje od vašega primarnega naslova. V primeru dostave na drugi naslov ni možno plačilo po povzetju, odprte pa imate vse ostale načine plačila.

Način plačila

Pripravili smo več različnih načinov plačila. Vam najustreznejši način plačila izberete v postopku nakupa blaga.

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Naročeno blago plačate z gotovino ob dostavi na vaš naslov. V primeru, da ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.

Dostavljalec Pošta Slovenije vam dodatno zaračuna provizijo za prenos denarja (cca. 1 EUR).

Vklopi razum, zahtevaj račun

Avansno plačilo na račun

Naročeno blago plačate z univerzalnim plačilnim nalogom UPN:

  • v spletni banki (Klik, Abanet, Bank@Net ...),
  • na kateri koli banki ali pošti v Sloveniji.

Vse potrebne podatke za avansno plačilo na naš račun vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-poštni naslov.

Naročeno blago bomo odpremili takoj po prejetju plačila.

Plačilo s plačilno kartico

Plačila s karticami so začasno onemogočena.
Naročeno blago lahko plačate tudi s plačilno kartico MasterCard, VISA, VISA-Electron, Activa Maestro*, Activa ali Diners.

Plačilo z Maestro kartico je možno, če ima kartica vgrajen pomnilniški čip (več informacij na www.activa.si).

Omogočeno je tudi plačilo po sistemu Verified by Visa in MasterCard SecureCode, kjer lahko z uporabo vaše pametne kartice in prenosnega čitalnika vsak spletni nakup elektronsko podpišete z uporabo enkratne kode. Več informacij lahko dobite na www.activa.si.

Plačevanje s plačilnimi karticami na spletnem mestu fanci.si je popolnoma varno.

Plačevanje s PayPal računom ali kreditnimi karticami preko PayPal sistema

Pri plačilu s PayPal računom ali kreditnimi karticami (Visa, American Express, Mastercard, VisaElectron) poteka plačilo preko ponudnika www.paypal.com, ki velja za varni, hitri in anonimni sistem online e-plačevanja s kreditnimi karticami v realnem času ob takojšni on-line avtorizaciji.

Pri izbiri plačila preko PayPal sistema vas bo sistem preusmeril na varno stran PayPal sistema plačevanja s kreditnimi karticami. Izpolnili boste plačilni obrazec ter po zaključku procesa preverite vse navedene podatke in potrdite plačilo. Po vaši potrditvi vas sistem vrne na našo spletno stran.

Varnost

Spletni nakup je popolnoma varen. Za to smo poskrbeli z vsemi najsodobnejšimi ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov.

Pri plačevanju s plačilno kartico vas sistem za izvedbo plačila začasno preusmeri na posebno stran za plačevanje, kjer so vsi podatki še dodatno zaščiteni z uporabo tehnologije SSL in 128-bitnim kodirnim ključem.

Vse vaše podatke, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali pri registraciji, skrbno hranimo in jih v nobenem primeru ne posredujemo katerikoli tretji osebi.

Vsi vaši zaupni podatki, ki se prenašajo po internetu, so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba. V ta namen za spletno prodajo uporabljamo tehnologijo SSL (Secure Socket Layer) in 256 bitni kodirni ključ.

Pri plačevanju s kreditnimi in plačilnimi karticami uporabljamo transakcijski sistem Transact EON, tako da podatki o vaši kreditni oz. plačilni kartici po varni povezavi potujejo neposredno v avtorizacijski center in se v nobenem primeru ne shranjujejo na spletni strani.

Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naše spletne strani zelo pomembna. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike.

Če sodelujete v nagradni igri oziroma so v ponudbo vključena darila, vas bomo pozvali, da nam sporočite vašo davčno številko, ki jo bomo potrebovali v skladu z Zakonom o dohodnini.

Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da v roku 15 dni začasno ali trajno prenehamo uporabljati vaše podatke za namene neposrednega trženja.

Vračilo blaga

V roku štirinajstnih dni po prejemu blaga lahko potrošnik s pisnim sporočilom, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga. Sporočilo se šteje pravočasno, če je oddano v predpisanem roku. Blago mora kupec nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnjeno blago mora spremljati originalni račun, ki ste ga prejeli z blagom. Stroške pošiljanja blaga do dobavitelja krije potrošnik.

V primeru, da je bilo zavrnjeno blago že plačano, bomo znesek računa nakazali na vaš TRR, zato vas naprošamo, da ga v pisnem sporočilu navedete.

Kontaktni telefon:
V primeru, da vam lahko pri postopku vračila blaga kakorkoli pomagamo, nas, prosim, pokličite na +386 1 428 70 10 vsak delovnik med 10.00 in 18.00 uro. Kontaktna oseba: g. Rok Berlic

Naslov za vračilo blaga:
Kozmetika in savna Fanči
Freja d.o.o.
Golouhova ulica 28
1108 Ljubljana

Blago lahko vrnete osebno ali pošljete po pošti.

Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev. Prav tako nam boste pomagali izboljšati naše storitve.

Pogoji koriščenja ugodnosti

Promocijske aktivnosti in ugodnosti podjetja, ki jih izdajamo v tiskani obliki ali objavljamo v elektrosnkih medijih v obliki popustov, kuponov, promocijskih aktivnosti ipd., spremljajo pravila, ki jih lahko preberete tule.

Politika odpovedi terminov

V primeru, da nas v navedenem terminu ne boste mogli obiskati, vas vljudno naprošamo, da nas o tem predhodno obvestite.

Odpovedi terminov - Posamezne storitve V primeru odpovedi storitve manj kot 2 uri pred rezerviranim terminom vam bomo zaračunali 10% vrednosti rezerviranih storitev. Če storitve ne odpoveste in ne prispete in ne koristite storitve, vam bomo zaračunali polno vrednost storitve.

Z veseljem ponudimo enake pogoje v primeru, da bo odpoved rezervirane storitve nastala z naše strani.

Cancellations – Individual Treatments If a guest with an individual salon treatment cancels within 2 hours, 10% of the treatment will be charged as a cancellation fee. Should a guest fail to notify Kozmetika in savna Fanči of cancellation and not arrive for their treatment, 100% of the treatment will be charged to the guest.

We gladly offer the same courtesies should we need to cancel your reservation. 

Reklamacije storitev in kozmetičnih izdelkov

Kot strokovnjaki za kozmetično nego imamo vsa potrebna znanja in razumevanje za vaše skrbi, zato smo vam vedno na voljo z direktnimi nasveti in zagotovili.

Vedno več ljudi se poslužuje kozmetičnih izdelkov in storitev. Prav tako je število izdelkov na trgu iz dneva v dan večje. Na podlagi dolgoletnih izkušenj lahko zagotavljamo, da izvajamo storitve in vam svetujemo uporabo izdelkov, ki so skladni z vso veljavno zakonodajo in nam jih dobavljajo vodilni svetovni proizvajalci. Storitve, ki jih izvajamo, so mnogokrat preverjene in tudi koncipirane tako, da so za kožo karseda nežne in prijetne. Tudi v primeru nege posebnih stanj, kot so na primer akne, se ne poslužujemo agresivnih sestavin oziroma so uporabljene recepture z nizkimi odstotki iz previdnosti, da do neželjenih primerov nikdar ne bi prišlo.

Reklamacije so v naši hiši izjemno redke. Še redkejši so primeri, da telo odreagira na svoj način, kar se lahko izkaže kot nezaželjen rezultat na vaši koži. Kljub vsemu obstaja možnost, da rezultati ne bodo skladni z vašimi željami ali da bo koža reagirala na katero od sestavin, uporabljenih pri izvedeni storitvi.

Vljudno vas naprošamo, da nas v tem primeru nemudoma kontaktirate po telefonu in se dogovorite za takojšen ponovni obisk. Le tak pristop nam omogoča pregled nad opravljenim delom in v primeru, da je to potrebno, tudi učinkovito sanacijo morebitnih težav. Reklamacije sprejemamo ter jih obravnavamo skrajno resno in odgovorno, a jih je zaradi narave dela možno sprejeti največ 2 do 3 dni po opravljeni storitvi, saj sicer kože ne moremo primerno opazovati in analizirati morebitnih težav. Reakcija kože na uporabljene kozmetične izdelke je namreč takojšnja in se pojavi skoraj brez izjeme neposredno po storitvi ali naslednji dan.

Seveda nas lahko kontaktirate tudi kasneje, v kolikor smatrate, da je to potrebno, a reklamacije žal ne bomo mogli povezati s samo izvedbo storitve. 

V primeru reklamacij nas, prosim, kontaktirajte na +386 1 428 70 10 ali +386 41 708 630

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Freja d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Freja d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Kaj o nas menijo naše stranke?

Ob takem vzdušju, čistoči in energiji zaposlenih ni razloga za pritožbe!

Belinda F.

Fanči blog

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...