Pojdi na glavno vsebino
+386 1 428 70 10 Prijava 0
Pomoč pri nakupu
Natisni stran

Pomoč pri nakupu

Opis tehničnih postopkov za izvedbo nakupa:

Shrani in prenesi Navodila za izvedbo nakupa

  • Izbor in dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico:
    S klikom izberite izdelek ali storitev, ki ga želite kupiti. Pri nakupu darilnega bona stran od vas zahteva vpis imena in priimka obdarjenca ter posvetilo. V primeru, da pustite ti dve polji prazni, nadaljevanje nakupa ni mogoče. Če ne želite vpisati ime obdarjenca, vpišite presledek (space), enako velja za polje posvetilo.
    Izdelek dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »V košarico«. Če želite v košarico dodati še druge izdelke, kliknite na gumb »Nadaljujte z nakupi «. Če ste z nakupom zaključili, kliknite »V košarico«.
    V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. S klikom na ikono košarice v desnem zgornjem kotu spletne strani, si lahko v vsakem trenutku ogledate seznam izbranih izdelkov v košarici. Tu lahko tudi spremenite količino ali odstranite posamezni izdelek iz košarice. Ko z dodajanjem izdelkov v košarico zaključite in želite zaključiti nakup, kliknite na gumb »Na blagajno«.

  • Registracija ali vpis uporabnika
    Če ste že registrirani uporabnik spletne strani, kliknite na gumb »Kliknite za prijavo« in vpišite vaše podatke ki ste jih vnesli ob prvi registraciji. Če na naši spletni strani kupujete prvič, oz. se ne želite registrirati kot stalni uporabnik, vnesite vaše podatke v obrazec I. VAŠI PODATKI. V primeru vpisa nepopolnih oz. podatkov, vam spletna stran ne bo pustila nadaljevati nakupa!
    V obrazec 2. NASLOV ZA DOSTAVO Izberite naslov za dostavo. V primeru, da želite dostavo na drug naslov, izberite polje »Dostava na drug naslov« in odprlo se bo novo polje za vpis novih podatkov. Pozor: V primeru izbire plačila ob povzetju, možnost pošiljanja na drug naslov NI NA VOLJO ! 3. NAČIN PLAČILA Izberite željeni način plačila.

  • Kliknite gumb »Oddaj naročilo«

  • Stran bo glede na vaš izbor načina plačila zahtevala dodatne podatke:

    • plačilom po predračunu, ob potrditvi naročila vam bomo na elektronski naslov poslali podatke za nakazilo. Po prejetem plačilu na naš TRR, bomo blago odposlali v roku 2 delovnih dni.
    • plačilom preko sistema PayPal, vas stran poveže na spletno stran podjetja Pay-pal, kjer sledite njihovim navodilom.
    • plačilom s kartico (MasterCard, VISA, VISA Electron), vas stran poveže na spletno stran podjetja Paywiser, ki omogoča plačevanje s plačilnimi karticami preko spleta.

  • Po nakupu prejmete elektronsko sporočilo
    Na vaš elektronski naslov boste v vsakem primeru po uspešno zaključenem nakupu prejeli povzetek naročila in številko naročila, pod katero je zavedeno v spletni trgovini.

  • Preklic naročila
    V primeru, da želite vaš nakup preklicati, nam to javite preko elektronske pošte. Naročilo lahko prekličete dokler je v fazi obdelave. V tem primeru boste na vaš elektronski naslov prejeli sporočilo, da je bilo vaše naročilo preklicano. V primeru, da želite preklicati naročilo, ki je bilo že odposlano, nam javite preklic preko elektronske pošte in zavrnite prevzem paketa s strani dostavljavca.

Kaj o nas menijo naše stranke?

Sicer sva bila danes prvič v Fanči savni, ampak definitivno ne zadnjič. Poleg vrhunskega sprejema na recepcij, te intimnost ter mir prostora začara. Topel sprejem in domače vzdušje, je nekaj kar dandanes ni trend. Bravo Fanči, samo tako naprej!

Aleš A.

Fanči blog

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...