Pojdi na glavno vsebino
+386 1 428 70 10 Prijava 0
3. Prednosti franšize
Natisni stran

3. Prednosti franšize

Najem franšize Fanči ponuja franšiziju celovito podporo poslovanju in ga s tem razbremeni vseh ostalih aktivnosti, ki so sicer nujno potrebne za nemoteno delovanje salona in opravljanje dejavnosti.

Posameznik se tako lahko popolnoma posveti strokovnemu delu, to je opravljanju kozmetičnih, masažnih, pedikerskih ali depilacijskih storitev, ki jih obvlada in jih želi izvajati.

Prednosti franšize:

Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti, ki preverjeno vodijo do odličnih poslovnih rezultatov in vašega zadovoljstva.

1. Znana blagovna znamka
Franšizij dela "pod okriljem" blagovne znamke Fanči, ki svoje storitve ponuja na trgu že 50 let. Tako je veliko lažje pritegniti stranke. Franšiziji imajo tudi koristi od ugleda, zaščitene trgovske znamke, avtorskih pravic, poslovnih spretnosti, kot tudi drugih storitvenih postopkov, ki so v lasti franšizorja.

2. Dokazani koncept
Prednost vključevanja v franšizno mrežo je v dostopu do znanja in informacij (know-how), kot tudi strategijam, ki so prispevale k njenemu uspehu. Ali skrajšano - dostop do informacij o upravljanju poslov. Z manj vlaganj ima franšizij dostop k rešitvam ekonomskega razvoja. Rešitev, ki bi jih sicer morali sami najti, in kar bi zahtevalo veliko časa in veliko investicij.

3. Podpora franšizorja
Franšizor Fanči sprejema s podpisovanjem franšiznega sporazuma obveznost, zagotoviti potrebno podporo za prejemnike, tako da tudi oni dosežejo enak uspeh kot ga dosega franšizor. Njegova obveznost med drugim vključuje:

  • Zagotavljanje vse potrebne opreme,
  • Zagotavljanje orodij in pripomočkov,
  • Servisiranje naprav in orodij,
  • Dobava vseh potrebnih repro materialov,
  • Dobava prodajnih izdelkov,
  • informacijske rešitve (blagajniški program, IT oprema),
  • rezervacijski sistem,
  • spletna stran,
  • nestresno reševanje reklamacij,
  • Pomoč pri določanju nabora storitev,
  • Pomoč pri določitvi količin in vrste blaga, ki bo na voljo za prodajo,
  • Marketinške aktivnosti,
  • Zagotavljanje skladnosti z zakonodajo (sanitarna in tehnična skladnost),
  • Merjenje uspešnosti in možnosti izboljšav,
  • Analiza sezonskih nihanj in minimiranje le teh,
  • Premostitev izgube strank zaradi bolezni, dopustov in porodniške odsotnosti,
  • Tehnično varovanje,
  • Računalniška podpora poslovanju.

4. Podpora za tiste brez izkušenj na določenem področju poslovanja
Največkrat je tako, da franšizojemalec nima dovolj izkušenj na področju na katerem bo delal. Pridobljena znanja iz osnonega področja, torej kozmetičnih, pedikerskih ali masažnih storitev, v nadašnji dobi praviloma niso dovolj za uspešen in trajen samostojni nastop na trgu. Zahtevnost poslovanja se iz leta v leto povečuje, obenem pa se zaradi nove konkurence, ki se dnevno pojavlja tudi možnosti za varen začetek zmanjšujejo.

Franšizojemalec, ki ima svojo izobrazbo in delovne izkušnje iz enega ali več omenjenih področij, dobi pri franšiziju vsa dodatna usposabljanja, ki jih potrebuje za uspešen začetek samostojnega poslovanja. Prav tako pa dobi tudi stalno podporo, za celotno obdobje pogodbenega sodelovanja.

Prejemnik franšize prejme franšizni priročnik, ki natančno pojasnjuje, kako začeti poslovanje. Poleg tega franšizor ponavadi zbere vse potrebne informacije o trgu in poslovnem okolju, s pomočjo katerih vodi in usmerja delo, nabor in vsebinski del storitev in poslovne odločitve franšizija.

5. Minimalno tveganje, maksimalna zanesljivost
Glavna prednost združevanja v franšizni sistem je v zmanjšanju tveganja, ki je povezano s poslovnim okoljem. Prejemnikom franšiz se povečuje kredibilnost v interakciji s strankami, saj akumulacija strokovnih in drugih znanj pod okvirjem franšize Fanči pripomore k hitremu strokovnemu in osebnemu razvoju posameznih franšizijev.

 

Rezultat raziskav in izkušenj zahodnih trgov nam pove, da je število podjetij v stečaju,
ki delujejo v okviru franšize precej manjše od tistih, ki na trgu delujejo neodvisno.

6. Prednosti oglaševalskih akcij in promocij, ki jih organizira franšizor za svoje poslovalnice in v njih delujoče franšizije.
Franšizij kot neodvisni trgovec si ne more privoščiti velikih oglaševalskih kampanj na nacionalni ravni. Prav tako ne bi bilo smiselno organizirati takšnih akcij, ker delujejo lokalno. Pridružitev franšizi in omrežju, ki vključuje številne enote, omogoča prejemniku franšize, da prejme korist od vpliva "krovne" oglaševalske kampanje, ki jo organizira franšizor Fanči za celotno poslovno mrežo.

7. Boljši pogodbeni pogoji in pogoji v odnosih z dobavitelji
Franšizor se pogaja za boljše nabavne pogoje za vse potrebne materiale in izdelke za celotno franšizno mrežo. S tem omogoči konkurenčnejše pogoje za vse sodelujoče franšizije, ne glede na njihove lastne pogajalske spretnosti.

Organiziranje vseh potrebnih nabav za lastni salon vzame precej časa in energije. Čas, ki ga namenite za nabave ponavadi ni vštet v delovni čas, utrgate si ga od prostega časa, ki bi moral biti namenjen vaši sprostitvi, bližnjim ali družini. Franšiza vas v tem primeru reši vseh skrbi in vam prihrani ogromno časa.

 

(A.W., PROFIT system)

Kaj o nas menijo naše stranke?

Prijazna, komunikativna in daje prijeten občutek dobrodošlosti. Delo je opravljala zelo profesionalno in natančno.

Lana Ž.

Fanči blog

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...