Pojdi na glavno vsebino
+386 1 428 70 10 Prijava 0
Franšiza Fanči A-Z
Natisni stran

Franšiza Fanči A-Z

1. Zanimam se za franšizo

Franšiza Fanči je namenjena podjetjem in posameznikom, ki že opravljajo ali si želijo opravljati kozmetične ali masažne storitve, a jih pri tem ovira pomanjkanje enega ali več potrebnih virov, ki so nujno potrebni za uspešno delo.

Fanči vam ponuja rešitev v obliki franšiznega poslovnega paketa, ki vam zagotavlja vse potrebne vire, ki omogočajo izvedbo visoko kvalitetnih kozmetičnih storitev.

Verjamememo, da ste na svoji podjetniški poti naleteli na mnogo situacij, ki so imele negaticne posledice na potem vašega dela, zadovoljstvo vaših strank ali vaše privatno življenje.

Med nujno potrebne vire za zagotavljanje uspešnega poslovanja sodijo:

Kritične točke, ki lahko onemogočajo uspešno poslovanje salona:

  • Nezmožnost zagotavljanja kapitala za nakup nove opreme,
  • Premajhen obseg dela vam onemogoča rentabilnost nakupa opreme,
  • Neredno servisiranje opreme pomeni višje stroške na dolgi rok ter nepotrebne zastoje,
  • Mikro lokacija vašega obstoječega salona ne zagotavlja dovolj strank za obstoj salona,
  • Ponujanje storitev na terenu je zaradi zakonskih higienskih zahtev vedno bolj oteženo,
  • Izobraževanja so večinoma plačljiva, obenem pa je težko določiti ali bodo opravičila investicijo v znanje in na kakšno obdobje,
  • Neustrezen izbor kozmetične linije,
  • Neustrezen ali premajhen nabor komplementarnih prodajnih izdelkov in/ali nekonstantna zaloga,
  • Premajhna zaloga potrošnega materiala onemogoča nemoteno delo,
  • kozmetični izdelki imajo omejene roke trajanja – neprimerno sledenje ali premajhen obrat pomeni dodatne stroške zaradi odpisov,
  • Marketinške aktivnosti so v današnji dobi nujno potrebne, a jim pogosto namenjamo premalo pozornosti ali pa zanje ni dovlj sredstev in časa,
  • Računalniška znanja so nujno potrebna tako pri uporabi običajnih računalniški sistemov, kot tudi že pri uporabi profesionalnih kozmetičnih aparatov, a zanje zmanjka časa,

 

Pomembni dejavniki povezani z vašim delom, na katere morda niste pomislili:

  • stranke sploh ne pridejo na dogovorjeni termin, kar pomeni izpad prihodkov,
  • stranke vas kličejo ob vseh možnih urah,
  • telefon zvoni tudi, ko ste na dopustu,
  • delate tudi ko niste najboljšega zdravja,
  • z delom povezane aktivnosti urejate tudi, ko ste z družino, v avtu,
  • iščete servis za pokvarjen stroj pa ga ne najdete,
  • nepredvideni strošek popravila stroja presega vaše zmožnosti,
  • med delom vas obišče inšpekcija, ki ima vedno nove in nove zahteve,
  • za organizacijo dela izven salona porabite vse popoldneve, večere in vikende,
  • zmanjkuje časa za najnujneša opravila v salonu,
  • nakup opreme predstavlja stres, saj je ali predraga ali cenena,
  • ...

Odpovedi že izvedenih rezervacij strank zaradi dejavnikov kot so bolniške, porodniške, nesreče izvajalca storitev ponavadi pomenijo manjši promet po vrnitvi na delo, saj stranke odidejo drugam.

Strokovni pristop:
Storitve smejo opravljati le primerno izobražene in certificirane osebe, ki imajo sledeče izobrazbe: kozmetični tehnik, NPK maser, NPK pediker ter dodatno še študentje kozmetične šole v obliki praktičnega dela ali kot študentje, ki jim podjetje dodeli mentorja.

Zagotavljanje odličnih pogojev dela:
Naloga podjetja je zagotavljanje vseh pogojev delovanja, ki zagotavljajo visoko kvaliteto storitev:

  • sledenje trendom kozmetične industrije in ustvarjanju celovite ponudbe storitev na način, ki zadovoljuje povpraševanje potrošnikov.

Storitve posredništva:
Podjetje ponuja poslovni paket, ki zagotavlja vse potrebne vire, ki omogočajo izvedbo visoko kvalitetnih kozmetičnih storitev.

Z namenom zagotavljanja visoko kvalitetnih storitev je podjetje izoblikovalo poslovni model, ki ga trži v obliki paketa, ki je posameznim podjetjem ali posameznikom na voljo v obliki najema za poljubno dolgo obdobje:

Paket zajema:

  • Kozmetična oprema (kozmetična miza, masažna miza, …)
  • Kozmetični aparati (pedikerski aparat, sterilizator, US2A, mikrodermoabrazija, kavitacija, CACI, grelnik depilacijskega voska, grelna blazina)
  • Delovni pripomočki in orodje (lupa, pedikersko orodje, pincete, …)
  • Rezervacijski sistem Booker
  • Sprejem gosta na recepciji
  • Marketinške aktivnosti
  • Spletna stran s predstavitvijo posameznikov in njihove vizije,
  • Last minute portal,
  • Poslovna statistika (Računalniška poročila o prodaji, sezonskih trendih, …)
  • Poslovno svetovanje,
  • Strokovna izobraževanja,
  • Redno vzdrževanje in servisiranje opreme,
  • Zagotavljanje nadomestne opreme, v primeru istrojeloma,
  • Potrošni material po sistemu just in time.
  • Skladnost z veljavno zakonodajo,
  • Zagotavljanje higienskih in varnostnih standardov.

Prednosti paketa:

Poslovni sistem najemniku ponuja celovito podporo poslovanju in s tem omogoča posamezniku, da se popolnoma posveti strokovnemu delu, to je opravljanju  kozmetičnih storitev.

Možnosti paketa: ?????

2. Kaj nudi franšiza

Franšiza Fanči ponuja visoko kakovostne kozmetične in masažne storitve ter pestro ponudbo kozmetičnih izdelkov priznanih blagovnih znamk ter repro materiale za kozmetične in masažne salone, naprave in opremo vodilnih evropskih proizvajalcev, celostna strokovna izobraževanja ter vse potrebne poslovne sisteme za celovito podporo poslovanju.

Prednosti franšize FANČI

  • Vstopate v franšizni sistem uveljavljene blagovne znamke Fanči.
  • Na nasičenem trgu kozmetičnih storitev in enostavno možnostjo vstopa novih konkurentov, se z uveljavljeno blagovno znamko Fanči jasno pozicionirate na trgu in se razlikujete od tekmecev, s čimer ste bolje zaščiteni pred neposredno konkurenco na vašem območju dela.
  • Pridobite celotno opremo prodajnega mesta, znanje, izkušnje, dobavno verigo in vse konkretne rešitve po sistemu »na ključ«.
  • Zagotovljena vam je stalna 24/7 podpora matične družbe, tako pri pripravi in uvajanju kot tudi pri poslovanju vašega podjetja pod okriljem Fanči.
  • Razvoj dejavnosti, nadgrajevanje storitev, posodabljanje opreme in servisi niso več vaša skrb.

Katere kvalitete iščemo pri franšiziju

  • za delovanje potrebujete le svoje pridne roke ter voljo in ljubezen do dela,
  • zaupanje v blagovno znamko Fanči in sposobnost identificiranja z njenim timom,
  • veselje do dela z ljudmi in dela v kozmetični dejavnosti,
  • dinamična in pozitivna osebnost z zdravo življenjsko filozofijo,
  • sposobnost zagotavljanja storitev, ki temelji na naših vrednotah: prvorazredne storitve, zadovoljstvo kupca, delovne navade, svežina, poštenost, prijaznost, odkritost, osebna urejenost in higiena in čistoča delovnega okolja ter urnost pri delu ter zdravje.

 

Kaj vse ponuja Franšiza:

  • samostojna kozmetična kabina z vso potreno infrastrukturo,
  • vsa potrebna kozmetična oprema (kozmetična miza, masažna miza, …)
  • kozmetični aparati (pedikerski aparat, sterilizator, US2A, mikrodermoabrazija, kavitacija, CACI, grelnik depilacijskega voska, grelna blazina)
  • delovni pripomočki in orodje (lupa, pedikersko orodje, pincete, …)
  • sprejem stranke na receciji,
  • rezervacijski sistem, ki omogoča tudi 24/7 online rezervacije,
  • marketinške aktivnosti, ki zagotavljajo prepoznavnost in nove stranke,
  • spletna stran s predstavitvijo vas in vaše vizije,
  • portal Last Minute (ponujanje prostih terminov po ugodnejši ceni),
  • portal Priporočila (za pridobivanje novih strank),
  • poslovna statistika (računalniška poročila o prodaji, sezonskih trendih, …)
  • poslovno svetovanje,
  • strokovna izobraževanja (v hiši in pri dobavitljih izdelkov in opreme, v Sloveniji in tujini),
  • redno vzdrževanje in servisiranje opreme,
  • zagotavljanje nadomestne opreme, v primeru okvar,
  • potrošni material po sistemu just in time,
  • zagotavljanje skladnosti z veljavno zakonodajo,
  • zagotavljanje higienskih in varnostnih standardov,
  • omogočanje obiskovanja strokovnih sejmov v tujini.

3. Prednosti franšize

Najem franšize Fanči ponuja franšiziju celovito podporo poslovanju in ga s tem razbremeni vseh ostalih aktivnosti, ki so sicer nujno potrebne za nemoteno delovanje salona in opravljanje dejavnosti.

Posameznik se tako lahko popolnoma posveti strokovnemu delu, to je opravljanju kozmetičnih, masažnih, pedikerskih ali depilacijskih storitev, ki jih obvlada in jih želi izvajati.

Prednosti franšize:

Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti, ki preverjeno vodijo do odličnih poslovnih rezultatov in vašega zadovoljstva.

1. Znana blagovna znamka
Franšizij dela "pod okriljem" blagovne znamke Fanči, ki svoje storitve ponuja na trgu že 50 let. Tako je veliko lažje pritegniti stranke. Franšiziji imajo tudi koristi od ugleda, zaščitene trgovske znamke, avtorskih pravic, poslovnih spretnosti, kot tudi drugih storitvenih postopkov, ki so v lasti franšizorja.

2. Dokazani koncept
Prednost vključevanja v franšizno mrežo je v dostopu do znanja in informacij (know-how), kot tudi strategijam, ki so prispevale k njenemu uspehu. Ali skrajšano - dostop do informacij o upravljanju poslov. Z manj vlaganj ima franšizij dostop k rešitvam ekonomskega razvoja. Rešitev, ki bi jih sicer morali sami najti, in kar bi zahtevalo veliko časa in veliko investicij.

3. Podpora franšizorja
Franšizor Fanči sprejema s podpisovanjem franšiznega sporazuma obveznost, zagotoviti potrebno podporo za prejemnike, tako da tudi oni dosežejo enak uspeh kot ga dosega franšizor. Njegova obveznost med drugim vključuje:

  • Zagotavljanje vse potrebne opreme,
  • Zagotavljanje orodij in pripomočkov,
  • Servisiranje naprav in orodij,
  • Dobava vseh potrebnih repro materialov,
  • Dobava prodajnih izdelkov,
  • informacijske rešitve (blagajniški program, IT oprema),
  • rezervacijski sistem,
  • spletna stran,
  • nestresno reševanje reklamacij,
  • Pomoč pri določanju nabora storitev,
  • Pomoč pri določitvi količin in vrste blaga, ki bo na voljo za prodajo,
  • Marketinške aktivnosti,
  • Zagotavljanje skladnosti z zakonodajo (sanitarna in tehnična skladnost),
  • Merjenje uspešnosti in možnosti izboljšav,
  • Analiza sezonskih nihanj in minimiranje le teh,
  • Premostitev izgube strank zaradi bolezni, dopustov in porodniške odsotnosti,
  • Tehnično varovanje,
  • Računalniška podpora poslovanju.

4. Podpora za tiste brez izkušenj na določenem področju poslovanja
Največkrat je tako, da franšizojemalec nima dovolj izkušenj na področju na katerem bo delal. Pridobljena znanja iz osnonega področja, torej kozmetičnih, pedikerskih ali masažnih storitev, v nadašnji dobi praviloma niso dovolj za uspešen in trajen samostojni nastop na trgu. Zahtevnost poslovanja se iz leta v leto povečuje, obenem pa se zaradi nove konkurence, ki se dnevno pojavlja tudi možnosti za varen začetek zmanjšujejo.

Franšizojemalec, ki ima svojo izobrazbo in delovne izkušnje iz enega ali več omenjenih področij, dobi pri franšiziju vsa dodatna usposabljanja, ki jih potrebuje za uspešen začetek samostojnega poslovanja. Prav tako pa dobi tudi stalno podporo, za celotno obdobje pogodbenega sodelovanja.

Prejemnik franšize prejme franšizni priročnik, ki natančno pojasnjuje, kako začeti poslovanje. Poleg tega franšizor ponavadi zbere vse potrebne informacije o trgu in poslovnem okolju, s pomočjo katerih vodi in usmerja delo, nabor in vsebinski del storitev in poslovne odločitve franšizija.

5. Minimalno tveganje, maksimalna zanesljivost
Glavna prednost združevanja v franšizni sistem je v zmanjšanju tveganja, ki je povezano s poslovnim okoljem. Prejemnikom franšiz se povečuje kredibilnost v interakciji s strankami, saj akumulacija strokovnih in drugih znanj pod okvirjem franšize Fanči pripomore k hitremu strokovnemu in osebnemu razvoju posameznih franšizijev.

 

Rezultat raziskav in izkušenj zahodnih trgov nam pove, da je število podjetij v stečaju,
ki delujejo v okviru franšize precej manjše od tistih, ki na trgu delujejo neodvisno.

6. Prednosti oglaševalskih akcij in promocij, ki jih organizira franšizor za svoje poslovalnice in v njih delujoče franšizije.
Franšizij kot neodvisni trgovec si ne more privoščiti velikih oglaševalskih kampanj na nacionalni ravni. Prav tako ne bi bilo smiselno organizirati takšnih akcij, ker delujejo lokalno. Pridružitev franšizi in omrežju, ki vključuje številne enote, omogoča prejemniku franšize, da prejme korist od vpliva "krovne" oglaševalske kampanje, ki jo organizira franšizor Fanči za celotno poslovno mrežo.

7. Boljši pogodbeni pogoji in pogoji v odnosih z dobavitelji
Franšizor se pogaja za boljše nabavne pogoje za vse potrebne materiale in izdelke za celotno franšizno mrežo. S tem omogoči konkurenčnejše pogoje za vse sodelujoče franšizije, ne glede na njihove lastne pogajalske spretnosti.

Organiziranje vseh potrebnih nabav za lastni salon vzame precej časa in energije. Čas, ki ga namenite za nabave ponavadi ni vštet v delovni čas, utrgate si ga od prostega časa, ki bi moral biti namenjen vaši sprostitvi, bližnjim ali družini. Franšiza vas v tem primeru reši vseh skrbi in vam prihrani ogromno časa.

(A.W., PROFIT system)

4. Kaj je franšiza

Zakaj je odločitev za franšizo ena izmed najboljših poslovnih priložnosti?

Vsak podjetnik bi moral biti seznanjen s sistemom franšiz, ki lahko predstavljajo odličen začetek podjetniške poti pa tudi širitev že obstoječega posla.

Pojem franšize se v vsakdanjih pogovorih dostikrat omenja, vendar pa le redko kdo ve, kaj franšizing sploh je. Pogosto prihaja do poenostavljene razlage, da gre preprosto za neke vrste podružnico ali poslovno enoto, vendar temu ni tako. Ko se poglobimo v področje franšiz, vidimo, da se zelo veliko podjetnikov odloča za nakup franšize in mnogo jih je pri tem zelo uspešnih.

Kaj je franšiza in kaj je franšizing?
Franšizing je pogodbeno razmerje, v katerem dajalec franšize (franšizor) pridobitelju franšizinga (franšizij) odstopi pravico do uporabe zaščitenih konkurenčnih prednosti, ki jih je razvil. Pri tem franšizor daje posameznim pridobiteljem franšize pravico, obenem pa nalaga dolžnost, da poslujejo v skladu s franšizorjevim konceptom. Ta pravica in dolžnost hkrati pooblašča vsakega pridobitelja franšize in ga hkrati zavezuje, da uporablja franšizorjevo trgovsko ime in/ali trgovsko znamko in/ali storitveno znamko, know-how, poslovne in tehnične metode, sistem postopkov in druge pravice, ki izhajajo iz intelektualne lastnine.

Temelj franšiznega sistema je pogodba o franšizingu, kjer stranki natančno opredelita medsebojna razmerja, pravice in obveznosti in je ponavadi sklenjena za določen čas. Pomembno je, da stranki natančno določita celotno razmerje, saj pogodba o franšizingu ni izrecno urejena v zakonodaji.

Franšizni paket
Tako imenovani franšizni paket zajema uporabo zaščitenih pravic, nabavni, prodajni in organizacijski koncept, oblikovanje enote, šolanje, informiranje, poslovne skrivnosti in znanja ter izkušnje za uporabo zaščitenih konkurenčnih prednosti. To ustvarja enoten koncept poslovanja, ki temelji na skupni storitveni znamki in enotni pojavni obliki. Nekatere najbolj znane svetovne franšize so McDonald΄s, Hilton, Coca-Cola, Pepsi, v Sloveniji pa podjetja kot so OMV, Petrol, Mercator in Tuš. Ob teh velikih imeni pogosto dobimo napačen vtis, da gre pri franšizi zgolj za poslovno enoto, ki je v lasti matične družbe, a gre pri tem dejansko za izvajanje poslovne dejavnosti po formatu določene franšize.

Prejemnik franšizinga
Prejemnik franšizinga za storitve, ki jih ponuja dajalec franšize, plačuje nadomestilo v obliki začetne pristopnine in v obliki rednega mesečnega nadomestila, ki je odvisen od ustvarjenega prometa. Višina pristopnine se razlikuje med posameznimi vrstami franšiz, ponekod pa je v njej že zajet franšizni paket, v katerega so vključeni operacijski priročnik, uniforme, brošure, pisarniški in repro material ter druge stvari.

Prednosti franšize
Temelj franšiznega sistema je pogodba o franšizingu, kjer stranki natančno opredelita medsebojna razmerja, pravice in obveznosti.
Določbe o tej pogodbi boste zaman iskali v zakonih, saj gre za inominatni kontrakt, zato je še toliko bolj pomembno, da se v sami franšizni pogodbi natančno določi vsa razmerja med strankama.

Za franšizojemalca so določene prednosti, kot so na primer uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in nasveti franžizodajalca. Tako boste lažje prišli do kupcev in z njimi ustvarili zaupanje, ki bi ga morali kot podjetnik novoustanovljenega in neznanega podjetja graditi več let.
Kot franšizojemalec se izognete začetnim napakam, ki bi jih lahko doživeli na samostojni podjetniški poti, saj je franšizodajalec te ovire na poti upravljanja svoje franšize že premagal.

kdaj se nakup franšize povrne?
Raziskava v Veliki Britaniji je pokazala, da kar 96 % franšiz posluje dobičkonosno po petih letih poslovanja. Pri utečenih franšiznih mrežah je možnost za propad po statistikah manj kot ena proti deset, kar je precej manj kot možnost propada na samostojni podjetniški poti.
Pokritje stroškov celotne naložbe je odvisno od dejavnosti, v kateri franšizor posluje. Upoštevajoč vse stroške, tudi stroške začetne naložbe, se točka preloma v povprečju doseže med tretjim in petim letom, iz tekočega poslovanja pa povprečni franšizojemalec dobiček ustvarja že v obdobju od šestih mesecev do dveh let.

Franšiza Fanči vam prinaša merljive koristi že po dveh do treh mesecih po pričetku poslovanja.

Ali se franšiza obnese?
Za franšizojemalca so določene prednosti, kot so na primer uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in nasveti franžizodajalca. Tako boste lažje prišli do kupcev in z njimi ustvarili zaupanje, ki bi ga morali kot podjetnik novoustanovljenega in neznanega podjetja graditi več let. Kot franšizojemalec se izognete začetnim napakam, ki bi jih lahko doživeli na samostojni podjetniški poti, saj je franšizodajalec te ovire na poti upravljanja svoje franšize že premagal.

Franšiza Fanči se preverjeno obnese, saj vas Fanči vodi in usmerja vaše delovanje od prvega dne, ko ste stopili pod okrilje franšize.

5. Spoznajte nas

Kdo smo
Fanči je družinsko podjetje, ki uspešnost in trdoživost ter prilagodljivost katerimkoli razmeram na trgu dokazuje že pet desetletij.

Podjetje Fanči je nastalo leta 1968, zaradi zdravstvenih težav ustanoviteljice, ki jih je uspešno odpravila s savnanjem. Ideja za dejavnost savne, oziroma sprostitvenega centra s savnami in bazeni se je porodila še v času, ko je ko bila na Miklošičevi cesti 24 v Ljubljani meščanom na voljo javna kopalnica.
Vse od dobe, ko mnogo gospodinjstev še niti ni imelo lastne kopalnice pa vse do danes, je podjetje Fanči razvijalo storitve za nego telesa in kozmetične storitve ter sledilo svetovnim trendom.

Danes podjetje Kozmetika in savna Fanči združuje tradicijo, izkušnje in sodobna znanja na področju kozmetičnih storitev, trgovine, tehnologij, marketinga, organizacije in vodenja kozmetičnih in masažnih salonov. Znanja, ki smo jih nabrali v preteklih desetletjih, danes ponujamo poslovnim partnerjem v obliki franšize.

6. Naš način dela

Že od samega začetka smo zvesti svojim vrednotam in usmerjenu k svojim strankam. Na prvo mesto smo postavili prijazen odnos do strank in poslovnih partnerjev, profesionalnost in higieno kar je tudi omogočilo naš dober glas in prepoznavnost.

Bistvo našega delovanja je delo z ljudmi. Vse izkušnje, ki smo jih do danes nabrali združujemo tudi v poslovnem modelu franšize. Veseli nas delo z ljudmi, ki razumejo posel na podoben način kot mi. Verjamemo, da lahko združimo moči in skupaj z vami nastopimo na trgu na način, ki bo obrodil sadove, ki se jih boste Vi veselili tako kot mnogi posamezniki, ki so se v preteklosti že odločili za našo franšizo.

Si želite zmanjšati stres, poslovni riziko in neomejeno število delovnih ur, ki jih poleg dela na strankah porabite za organizacijo svojega salona in obenem realno povečati svoj zaslužek?

Pokličite nas, da vam podrobneje predstavimo naš že preizkušeni poslovni model.

7. Vizija in poslanstvo

Vizija
Postali bomo vodilno slovensko podjetje na področju zagotavljanja celovite podpore poslovanju kozmetičnim, masažnim in pedikerskim salonom.

Zagotavljali bomo dostop do storitev in izdelkov, ki omogočajo in zagotavljajo učinkovito in dobičkonosno delo tako malih enoosebnih družb kot tudi verig salonov po Sloveniji.

Z vzornim vodenjem in timom prijaznih in zadovoljnih zaposlenih bomo skrbeli za odlične poslovne odnose s strankami, dobavitelji in franšiziji.

Delovali bomo v skladu z visokimi etičnimi in moralnimi normami in zagotavljali najvišje standarde na področju kozmetične dejavnosti.

Poslanstvo
Vsak poslovni partner nam predstavlja izziv, kako mu predstaviti in ponuditi vse, kar potrebuje za nemoteno opravljanje storitvene in trgovske dejavnosti na način, ki mu zagotavlja konkurenčno prednost na trgu. Ustvarjamo edinstveno okolje za franšizije z mislijo na zadovoljstvo njihovih strank.

8. Storitve Fanči

Skozi dolgoletne izkušnje smo ustvarili široko ponudbo storitev za nego obraza in telesa. Vse naše storitve izvajajo izurjene profesionalne kozmetičarke in maserke v intimnem in mirnem okolju.

Ponujamo široko paleto kozmetičnih storitev, ki so v največji možni meri prilagojene individualnim potrebam in željam gostov, saj je skrb za gosta pri Fanči vedno na prvem mestu.

V kozmetičnem salonu Fanči gradimo na tradiciji in vrednotah. Dragocena znanja pa nenehno nadgrajujemo ter na ta način sledimo razvoju, ki ga v današnjih dneh narekuje kozmetična stroka.

Kozmetične storitve izvajamo na dveh lokacijah, Kozmetika in savna Fanči in Fanči Gallus.

 

Katere so ključne prednosti storitev Fanči:

  • Visoka kvaliteta storitev,
  • Točen pričetek izvedbe storitev,
  • Prijazen odnos do strank in sodelavcev,
  • Zagotavljanje zadovoljstva strank ob slehernem obisku,
  • Morebitne reklamacije rešujemo po principu pritožba je darilo,
  • Urejenost in čistoča - naši interni standardi so visoki,
  • Zagotavljanje nemotenih delovnih procesov v vseh pogledih.

9. Kako do več informacij o franšizi

Zavedamo se, da je odločitev za novo poslovno pot oziroma nakup franšize težka in odgovorna, zato bomo naredili vse, da vam na tej poti pomagamo. Bi želeli več informacij kako do franšize Fanči?
Pišite nam se na kratko predstavite. V naslednjem koraku vas bomo povabili na informativni dan, na katerem boste podrobno spoznali naše storitve, izdelke in način dela ter dobili odgovore na vsa vprašanja.

Kot napreden in predan partner z dolgoletnimi izkušnjami vam bomo na vaši novi poslovni poti kot svojemu poslovnemu partnerju - franšizorju nudili vso potrebno podporo. Verjamemo, da skupaj zmoremo več.

Naslov za več informacij:

Kozmetika in savna Fanči
Freja d.o.o.
Golouhova ulica 28
1000 Ljubljana

Kontaktna oseba: Rok Berlic
Telefon: 041 708 630
E-mail: rok.berlic@fanci.si

Kaj o nas menijo naše stranke?

Super prijazna, potrudila se je z nasveti in vesela sem, da je k storitvi pristopila drugače zaradi težav s kožo.

Ema C.

Fanči blog

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...