Pojdi na glavno vsebino
+386 1 428 70 10 Prijava 0
Narava-zdravje 2016 - pogoji koriščenja darilnih bonov
Natisni stran

Narava-zdravje 2016 - pogoji koriščenja darilnih bonov

Pogoji koriščenja darilnih bonov za nagradno igro na sejmu »Narava-zdravje 2016«

Organizator nagradne igre je podjetje Enikam d.o.o.

Nagrada: Obisk sprostitvenega centra Fanči

1. Pogoji koriščenja kupona: vstopnica za brezplačen obisk Sprostitvenega centra Fanči:

  • Kupon je unovčljiv od 27.11.2016 do 27.11.2017.
  • Kupon lahko unovčite v našem sprostitvenem centru: Kozmetika in savna Fanči na Golouhovi 28 (Jurčkova 21e). 
  • Kupon velja tudi v primeru, če ste nas že obiskali in če nas še niste: za nove goste.
  • Kupon velja za eno osebo, za enkraten obisk Sprostitvenega centra Fanči.
  • Če Fanči še niste obiskali, morate ob koriščenju kupona, kot vsak novi gost izpolniti standardni Fanči formular z zahtevanimi osebnimi podatki.
  • Kupon ni zamenljiv za gotovino.
  • Kupon ni unovčljiv za darilne bone ali izdelke.
  • Sočasno koriščenje kupona in darilnega bona ni možno.
  • Sočasno koriščenje kupona in last minute ponudbe ni možno.
  • Gost mora obvezno prinesti svoj kupon (kopije niso veljavne).
  • V primeru ne-odjavljene rezervacije ponovno koriščenje kupona ni možno.
  • Veljajo vsa ostala pravila hišnega reda.
  • Vstopnica ne vsebuje izposoje brisač ali natikačev.
  • Ob rezervaciji termina in ob prihodu na recepcijo omenite osebju, da koristite kupon Oxilver iz sejma Narava-zdravje 2016.
  • Različni popusti in ugodnosti se med seboj izključujejo.

V našem podjetju smo postavili sistem pisanih pravil, ki jih upoštevamo vsi zaposleni. Enako  pričakujemo tudi od svojih gostov. Jasno pisana pravila pomagajo vzdrževati red in koncept dela ter posledično tudi izvedbo storitev na primerno visokem nivoju.

Navedena pravila so spisana skladno z dobrimi poslovnimi običaji in seveda našimi dolgoletnimi izkušnjami v želji, da pri vaših obiskih ne bi prihajalo do različnih pričakovanj med našo ponudbo in vašimi željami, med ponujenim in prejetim in še manj do kakršnihkoli nesoglasij.

V kolikor boste pravila razumeli kot dvoumna, nejasna ali zavajajoča, bomo veseli če nam boste to povedali takoj, saj nam boste s tem omogočili, da pravila izboljšamo in se izognemo neljubim situacijam.

Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo na telefonu: 01 428 70 10

Kaj o nas menijo naše stranke?

Oseba je bila profesionalna in prijazna. Čiščenje obraza je temeljito opravila.

Neja I.

Fanči blog

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...